Otázky a odpovede na otázky "SuperFanúšika"
Počas celej sezóny pozorne sledujeme, aké informácie od nás naši klienti potrebujú. Na tejto stránke sa najčastejším otázkam venujeme, aby sme vy - naši klienti, vedeli čo možno najviac už pred rezerváciou zájazdu.
REZERVÁCIA ZÁJAZDU
Ako si zarezervujem zájazd
Je to jednoduché. Na našej stránke www.superfanusik.sk je pri každom športovom podujatí pripojený formulár, ktorý stačí vyplniť a my už sa postaráme o všetko ostatné. V prípade že máte akékoľvek iné požiadavky k zájazdu (odlet z iného letiska, ubytovanie, iná kategória vstupeniek) - uveďte to vo formulári a následne tieto požiadavky zapracujeme do cenovej ponuky. V cenovej ponuke budú uvedené všetky podstatné detaily o zájazde aby ste už od prvých dní vedeli, aký bude program Vášho zájazdu.
Čo ak nemám možnosť si rezervovať zájazd cez internet
V prípade že nemáte možnosť si zarezervovať zájazd cez internet, stačí nám zavolať na jedno z čísel uvedených na našej hlavnej stránke alebo v sekcii KONTAKT a zájazd a bližšie informácie Vám poskytneme telefonicky. Ďalšou alternatívou je návšteva našej pobočky v Bratislave - adresa je uvedená v sekcii KONTAKT.
Čo je zahrnuté v cene zájazdu
Pri každom podujatí je v popise uvedené, čo daný zájazd zahŕňa. Štandardne sa jedná o služby ako: letenky a letiskové poplatky, 1ks príručnej batožiny / os, ubytovanie, vstupenka na zápas, transporty, cestovné poistenie, detailný itinerár a vo viacerých prípadoch aj služby sprievodcu alebo zástupcu našej CK. Všetky tieto detaily Vám napíšeme v odpovedi na rezerváciu.
Aké údaje potrebujete k rezervácii zájazdu.
K rezervácii zájazdu potrebujeme MENO a adresu OBJEDNÁVATEĹA zájazdu a od KAŽDÉHO cestujúceho nasledovné údaje: MENO a PRIEZVISKO, DÁTUM NARODENIA, ČÍSLO OP/PASU, DÁTUM PLATNOSTI OP/PASU. Tieto údaje sú potrebné na uzatvorenie zmluvy o obstaraní zájazdu a na sprostredkovanie poistenie. Tretím stranám tieto údaje NIKDY NEPOSKYTUJEME.
Kedy dostanem potvrdenie o rezervácii zájazdu
Účasť na zájazde je garantovaná a stáva sa záväznou až po uhradení plnej sumy zájazdu, prípadne po uhradení splátky, na ktorej sa dohodneme pri rezervácii. Po obdržaní platby Vás vždy informujeme emailom alebo telefonicky, že sme prijali platbu. V prípade rezervácie zájazdu osobne resp. platbou v hotovosti - je Vaša účasť garantovaná ihneď.
Čo sa deje ďalej po potvrdení zájazdu
Akonáhle je Vaša účasť na zájazde potvrdená, môžete sa plne sústrediť na nezabudnuteľný športový zážitok ktorý Vás čaká. Nakoľko s našimi klientmi chodíme pokiaľ možno ku každému odletu - približne týždeň pred odchodom Vám zašleme bližšie inštrukcie a detaily stretnutia a miesto a čas, kde Vám odovzdáme všetky potrebné dokumenty (letenky, lístky, ubytovacie poukazy, poistenie ...). V prípade že toto stretnutie nie je možné, všetky dokumenty Vám zašleme e-mailom alebo poštou.
Zájazd mám potvrdený, ale potrebujem niečo zmeniť
Môže sa stať, že z akýchkoľvek príčin nemôžete cestovať a potrebujete na zájazde niečo zmeniť. V takomto prípade nás prosím čo najskôr kontaktujte a spravíme všetko pre to, aby to bolo finančne čo možno najmenej náročné. NIKDY NIE JE POTREBNÉ PLATIŤ PLNÚ SUMU V PRÍPADE ZMENY CESTUJÚCICH. Pravidlom však je - čím skôr sa zmena vykoná, tým je to lacnejšie prípadne zdarma.
PLATBA ZÁJAZDU
Aké mám možnosti platby
Po rezervácii zájazdu Vám vystavíme faktúru, ktorú viete jednoducho uhradiť bezhotovostne na náš účet. Pri platbe je potrebné uviesť správny variabilný symbol, ktorý je na faktúre uvedený, aby sme Vašu platbu vedeli správne identifikovať.
Dokedy je potrebné zaplatiť faktúru
Napriek tomu že splatnosť faktúry je 3 dni od dátumu vystavenia, v priebehu dní sa môže cena zájazdu zvyšovať. Preto odporúčame našim klientom vykonať platbu čo najskôr, aby sme Vám vedeli túto cenu garantovať a vyhli sa tak zbytočnému zvyšovaniu ceny.
Je možné zaplatiť faktúru aj na splátky
Samozrejme, v prípade že si želáte zaplatiť zájazd na splátky, stačí keď nám napíšete Vaše požiadavky a my sa im budeme snažiť v plnej miere vyhovieť. Jedinou podmienkou je, že zájazd musí byť v plnej výške uhradený ešte pred vycestovaním. V prípade platby na splátky si NEÚČTUJEME nič navyše a Vy zaplatíte len vopred dohodnutú cenu zájazdu.
Aké mám možnosti platby
Po rezervácii zájazdu Vám vystavíme faktúru, ktorú je možne uhradiť dvoma spôsobmi - bezhotovostne prevodom na náš účet, alebo priamo vkladom na účet v banke. Pri platbe je potrebné uviesť správny variabilný symbol, ktorý je na faktúre uvedený, aby sme Vašu platbu vedeli správne identifikovať.
Je cena zájazdu konečná
Cena zájazdu ktorú Vám udáme v kalkulácii je VŽDY konečná cena a klient nemusí nič doplácať. U NÁS NIE SÚ ŽIADNE SKRYTÉ POPLATKY. Cena sa môže meniť iba v prípade že príde k rapídnemu zvýšeniu ceny leteniek alebo niektorej z položiek zájazdu. Preto odporúčame klientom uhradiť faktúru čo najskôr. V prípade malých zmien ceny si tieto náklady neúčtujeme.
DOPRAVA
Sú v cene letenky aj letiskové poplatky a batožina
V cene letenky sú vždy zahrnuté aj letiskové poplatky a 1ks príručnej batožiny. V prípade že je možné vystaviť letenku online - tieto letenky vystavíme, vytlačíme a zašleme klientom e-mailom aj poštou, aby nemal žiadne ďalšie náklady, prípadne Vám ich odovzdáme na letisku pred odletom.
Môžem si zvoliť letisko odletu
Áno, v prípade že máte záujem letieť z akéhokoľvek iného letiska, radi pripravíme cenovú ponuku s odletom z Vami vybraného letiska. Túto požiadavku nám prosím uveďte v nezáväznej rezervácii zájazdu.
Ako sa dostanem na letisko odletu mimo SR
V prípade že odlietate z letiska mimo Slovenska, radi Vám zabezpečíme transport na letisko za výhodné ceny. Ak je odlet z letiska VIEDEŇ SCHWECHAT, transport z Bratislavy a okolia poskytujeme BEZPLATNE.
Ako sa dostanem z letiska na hotel
V prípade individuálnych cestujúcich vždy obdržíte detailné informácie ako sa svojpomocne dostať z letiska na hotel. Takisto Vám poskytujeme aj elektronický lístok na letiskový SHUTTLE BUS ktorý Vás odvezie do mesta konania zápasu. V prípade skupín zabezpečujeme transport, kde Vás bude čakať šofér ktorý Vás odvezie priamo do hotela, resp. podľa dohody. Pri každom zájazde od nás obdržíte detailné informácie o transportoch (mapu metra, možnosti cestovania MHD, TAXI atď...)
Ako sa dostanem z hotela na štadión
Tak ako v prípade transportov z letiska - zabezpečíme Vám buď individuálny transport, alebo Vám poskytneme detailne informácie o transportoch. Vo väčšine prípadov sú však naši klienti ubytovaní v hoteloch s pešou dostupnosťou k štadiónu alebo v dostupnosti mestskou hromadnou dopravou / metrom BEZ PRESTUPOV.
VSTUPENKY
Aká kategória vstupeniek je zahrnutá v cene
Pokiaľ nie je v popise zájazdu uvedené inak, v cene sú zahrnuté vstupenky základnej kategórie (za bránou) poprípade horné sektory pozdĺžnej tribúny. V prípade záujmu o lepšie kategórie vstupeniek Vám ich vieme zabezpečiť - stačí nám to napísať do nezáväznej rezervácie.
Čo znamená "sedenie v páre"
Sedenie v páre je myslené ako sedenie vedľa seba, nad sebou, ob-sedadlo, alebo diagonálne, resp. v zmysle grafiky nižšie:
Ideme väčšia skupinka, ako budeme sedieť
Ak cestujete väčšia skupinka, urobíme všetko pre to, aby ste sedeli všetci spolu, resp. veľmi blízko seba. Garantujeme však, že nikto nebude sedieť sám a budete minimálne v pároch. Zo skúsenosti však vieme, že vo veľkej miere prípadov sa nám nakoniec podarí zabezpečiť sedenie všetkých klientov pokope.
Kedy obdržím vstupenky na zápas
Vo väčšine prípadov vstupenky dostanete ešte pred odchodom na zájazd. Vstupenky z bezpečnostných dôvodov NEPOSIELAME poštou ale vždy ich odovzdávame klientom osobne. Ak nie je možné doručiť vstupenku na Slovensko, zariadime všetko tak, aby Vás vstupenka čakala na hoteli pri Vašom príchode, alebo Vám ju odovzdá náš zástupca v danej krajine. Toto sa týka najmä zápasov Anglickej Premier League.
Dajú sa zakúpiť aj samostatné vstupenky
Áno, ak máte záujem iba o samostatné vstupenky - vieme Vám ich zabezpečiť. Treba však brať na zreteľ, že cena vstupeniek je poväčšine vyššia ako je ich nominálna hodnota. Najmä v prípade divácky atraktívnych stretnutí môže byť trhová cena vstupenky aj niekoľkonásobne vyššia.
OSTATNÉ INFO
V akom hoteli a kde budeme ubytovaní
Prioritne sa snažíme zabezpečovať hoteli v pešej dostupnosti od štadióna, prípadne v centre mesta. Hotely s ktorými spolupracujeme sú minimálne 3* kategórie a v cene sú aj raňajky. V prípade že hotel je v inej lokalite alebo inej kategórie - tieto informácie Vám uvedieme v odpovedi na rezerváciu.
Chcem zájazd venovať ako darček
Veľmi často sa stretávame práve s týmto prípadom, preto ak máte v rodine športového fanúšika a radi by ste mu venovali zájazd ako darček - stačí ak nám napíšete aké požiadavky máte na vytvorenie darčekového poukazu. Všetko graficky spracujeme a poukaz Vám zašleme poštou.
Garancia uskutočnenia zájazdu
Všetky služby ktoré si u nás objednáte sú dopredu zaplatené aby sa nestalo že na poslednú chvíľu sa minie dostupnosť ubytovacích kapacít alebo vstupeniek. Navyše spolupracujeme iba s overenými dodávateľmi vstupeniek aby sme Vám vedeli garantovať, že budú na 100% platné a nezostanete tak pred bránami štadióna. Takisto v zmysle zákona Je naša cestovná kancelária poistená voči úpadku.
Mám inú otázku ktorá tu nie je uvedená
Kľudne nám napíšte na email info@superfanusik.sk alebo nám zavolajte na niektoré z telefónnych čísiel uvedených v sekcii KONTAKT. Radi Vám odpovieme na všetky Vaše otázky.
Čo sú súbory Cookies, ich nastavenie a zmena nastavení.
Cookie je krátky textový súbor, ktorý do prehliadača odosielajú navštívené webové stránky. Webovým stránkam umožňuje zapamätať si informácie o vašej návšteve, napríklad preferovaný jazyk a ďalšie nastavenia. Ďalšia návšteva stránok tak môže prebehnúť ľahšie a môže byť produktívnejšia. Súbory Cookie sú dôležité. Bez nich by bolo prehliadanie webu oveľa zložitejšie. Súbory Cookie používame na množstvo účelov. Používame ich napríklad na ukladanie vašich predvolieb bezpečného vyhľadávania, výber relevantných reklám, ochranu vašich dát alebo na zapamätanie vašich nastavení reklám. Svoje nastavenia Cookies súborov môžete kedykoľvek zmeniť, upraviť alebo aj zmazať na základe typu prehliadača, ktorý používate.
Najčastejšie používané prehliadače a návod na zmenu Cookies si môžete pozrieť kliknutím na nasledovné linky:
Pre prehliadač Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/sk/kb/povolenie-zakazanie-cookies
Pre prehliadač Google Chrome: https://support.google.com/accounts/answer/61416?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=sk
Pre prehliadač Explorer: https://support.microsoft.com/sk-sk/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Pre prehliadač Safari: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=sk_SK
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať e-mailom na info@superfanusik.sk